Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych) dalej zwanym RODO informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim (27-400), ul. Jana Samsonowicza 3, NIP: 661 237 88 62, REGON: 38 48 49 031, telefon: 41 263 50 66, e-mail: sekretariat@mzkostrowiec.pl, w imieniu którego działa Zarząd MZK Sp. z o.o.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować pod adresem: iodo@mzkostrowiec.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonywania statutowych obowiązków Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim, na podstawie art. 6 1 lit. e RODO.
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 5 lat, co wynika z przepisów archiwizacyjnych i uzależnione jest od rodzaju przechowywanej dokumentacji.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości podjęcia czynności statutowych i załatwienia sprawy przez Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, np. w formie profilowania.
Szanowni Państwo,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych), dalej zwanym RODO informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim, adres: ul. Jana Samsonowicza, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, NIP: 661 237 88 62, REGON: 38 48 49 031, telefon: 41 263 50 66, zwana dalej „MZK”.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych , z którym można skontaktować się pod adresem: iodo@mzkostrowiec.pl.
MZK przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe. W uzasadnionych przypadkach, związanych w szczególności z udzieleniem ulgi na przejazd czy też pobraniem opłaty dodatkowej za przejazd oraz należności za przejazd, MZK przetwarza również dane osobowe dotyczące Pani/Pana stanu zdrowia, stanu rodzinnego i stanu majątkowego.
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez MZK w następujących celach:
Dane dotyczące podmiotów współpracujących z MZK dostępne są w siedzibie MZK.
Pani/Pana dane mogą być udostępniane przez MZK:
Dane dotyczące podmiotów współpracujących z MZK dostępne są w siedzibie MZK.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
W każdym momencie przetwarzania danych osobowych MZK kieruje się zasadami ograniczenia celu, minimalizacji danych i ograniczonych okresów przetwarzania.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Podanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne w celu określonym w ust. 4 powyżej, dla:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane przez MZK w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane.
W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości dotyczących ochrony Pani/Pana danych osobowych w MZK prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych, o którym mowa w ust. 2.
Załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 7/2022 Zarządu Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 28 grudnia 2022 r.
§1.
Pojęcia i definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1) MZK – Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Jana Samsonowicza 3, NIP: 6612378862;
2) OKK – Ostrowiecka Karta Komunikacyjna – imienna, elektroniczna karta zbliżeniowa, której użytkownikami mogą być mieszkańcy Ostrowca Świętokrzyskiego i Gmin, które zawarły porozumienie międzygminne w zakresie publicznego transportu zbiorowego, będąca kartą uprawniającą do zniżek i rabatów oraz nośnikiem biletów komunikacji miejskiej, informacji o uprawnieniach do ulgowych lub bezpłatnych przejazdów oraz funkcji płatniczej, działającej na zasadzie przedpłaconej karty, tzw. elektronicznej portmonetki, umożliwiającej dokonywanie opłat za przejazdy;
3) Punkt Personalizacji – punkt, w którym można dokonać personalizacji, aktualizacji danych, doładowania oraz wymiany karty OKK, a także zakupu biletu okresowego i jego zapisania na karcie OKK, mieszczący się w siedzibie MZK przy ul. J. Samsonowicza 3 oraz biurze Ośrodka Szkolenia Kierowców ,,SMILE” przy Alei 3-go Maja 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim;
4) EP – elektroniczna portmonetka – usługa uruchomiona na karcie OKK pozwalająca na gromadzenie środków celem wykorzystania ich do wnoszenia opłat za przejazdy komunikacją miejską autobusami MZK, zgodnie z obowiązującym cennikiem opłat;
5) SDK – System Doładowania Karty – serwis internetowy w ramach portalu okk.mzkostrowiec.pl, umożliwiający zakup biletu lub doładowanie elektronicznej portmonetki z wykorzystaniem płatności elektronicznych;
6) Konto – indywidualne konto założone przez Klienta na portalu okk.mzkostrowiec.pl, umożliwiające zakup biletów okresowych oraz doładowanie elektronicznej portmonetki;
7) Doładowanie – zasilenie środkami finansowymi karty OKK, umożliwiające korzystanie z funkcji płatniczej, działającej na zasadzie przedpłaconej karty, tzw. elektronicznej portmonetki;
8) Usługa przeniesienia – zapis zakupionego elektronicznego biletu okresowego lub środków wpłaconych w ramach elektronicznej portmonetki na kartę OKK za pomocą czytników zamontowanych w pojazdach komunikacji miejskiej (kasownikach) lub w Punkcie Personalizacji;
9) OPE – Operator Płatności Elektronicznych;
10) Cennik opłat – cennik określony w obowiązującej uchwale Rady Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego w sprawie w sprawie określenia zasad systemu taryfowego i opłat za przejazdy, uprawnień do samorządowych ulgowych i bezpłatnych przejazdów oraz cen za usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego w granicach administracyjnych miasta Ostrowca Świętokrzyskiego oraz Gmin sąsiadujących, które zawarły porozumienie międzygminne w zakresie publicznego transportu zbiorowego;
11) Regulamin – niniejszy dokument regulujący doładowanie karty OKK.
§2.
Usługa doładowania karty przez serwis internetowy
Klient przekazuje środki przeznaczone na doładowanie karty OKK za pomocą operatora płatności elektronicznych współpracującego z MZK. Usługa doładowania odbywa się w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Dostępnymi formami płatności za doładowanie są przelewy bankowe oraz karty płatnicze.
§3.
Warunki zawierania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną
Zawarcie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną odbywa się za pośrednictwem portalu internetowego okk.mzkostrowiec.pl.
Zawarcie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną jest możliwe w przypadku akceptacji niniejszego Regulaminu przez Klienta.
§4.
Realizacja usługi drogą elektroniczną
Warunkiem korzystania z usługi świadczonej na podstawie niniejszego Regulaminu jest posiadanie Ostrowieckiej Karty Komunikacyjnej (tzw. karty OKK).
Usługa doładowania realizowana jest z chwilą wpływu środków na konto rozliczeniowe wskazane przez MZK z podaniem w tytule przelewu kodu transakcji uzyskanego w SDK.
Usługa przeniesienia za pomocą kasownika w pojazdach komunikacji miejskiej udostępniona z chwilą zarejestrowania płatności w systemie. Wpływ środków doładowania na konto rozliczeniowe wskazane przez MZK potwierdzone zostaje informacją przesłaną na adres poczty elektronicznej Klienta.
Jednym doładowaniem można dokonać zakupu jednego wybranego biletu okresowego bądź dokonać zasilenia środków na EP.
Zakup elektronicznego biletu okresowego polega na:
1) wybraniu rodzaju biletu,
2) uzupełnieniu parametrów, w zależności od rodzaju wybranego biletu (np. daty początku ważności biletu),
3) potwierdzeniu danych transakcji,
4) dokonaniu płatności za pośrednictwem wybranego OPE.
Doładowanie elektronicznej portmonetki polega na:
1) podaniu kwoty doładowania,
2) potwierdzeniu danych transakcji,
3) dokonaniu płatności za pośrednictwem wybranego OPE.
Minimalna jednorazowa kwota doładowania elektronicznej portmonetki nie może być mniejsza niż 10,00 PLN.
Środki zgromadzone na karcie OKK w ramach elektronicznej portmonetki umożliwiają Klientowi dokonywanie opłat w kasownikach za przejazdy autobusami komunikacji miejskiej, według obowiązującego cennika opłat.
Ze środków zgromadzonych w ramach elektronicznej portmonetki korzystać może wyłącznie właściciel karty OKK, którego dane zostały zapisane na karcie. Właściciel karty ma natomiast możliwość dokonywania opłat za przejazdy osób mu towarzyszących.
Środki finansowe zgromadzone na karcie OKK w ramach elektronicznej portmonetki zachowują swoją ważność przez okres dwóch lat.
Każde wykonanie usługi doładowania i przeniesienia może zostać potwierdzone w postaci wydruku strony internetowej, na której prezentowana jest informacja o doładowaniu / przeniesieniu.
W celu otrzymania faktury VAT za bilet zakupiony w ramach doładowania, Klient powinien w terminie 7 dni od momentu zakupu zgłosić się do wybranego Punktu Personalizacji.
Z chwilą podania danych osobowych Klient wyraża zgodę na umieszczenie i przetwarzanie podanych danych osobowych w zbiorze danych osobowych. Dane podlegają przetwarzaniu zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Szczegółowy Regulamin jest udostępniony za pośrednictwem serwisu internetowego pod adresem https://www.mzkostrowiec.pl oraz strony internetowej MZK https://okk.mzkostrowiec.pl. Administratorem danych osobowych Klientów jest Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim, adres: ul. Jana Samsonowicza, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, NIP: 661 237 88 62, REGON: 38 48 49 031, telefon: 41 263 50 66.
§5.
Proces rejestracji i zakupu
Warunkiem nabycia biletu jest prawidłowe wprowadzenie przez Klienta danych wymaganych przez portal internetowy okk.mzkostrowiec.pl.
Do rejestracji konta wymagane jest posiadanie spersonalizowanej karty OKK, wydanej przez MZK oraz podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych:
1) adres e-mail,
2) hasło do logowania się,
3) numer posiadanej karty OKK,
4) kod PIN (podany Klientowi podczas odbioru karty OKK w Punkcie Personalizacji).
Do prawidłowego wykonania usługi konieczne jest zaakceptowanie przez Klienta niniejszego: Regulaminu, Polityki Prywatności oraz Klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych, przy użyciu pól wyboru „Akceptuj”, umieszczonych na stronie rejestracji.
Po otrzymaniu automatycznego e-maila potwierdzającego rejestrację w portalu, Klient powinien kliknąć na odsyłacz zamieszczony w otrzymanej wiadomości e-mail, w celu aktywowania swojego konta.
Korzystanie z usług wymaga prawidłowego zalogowania się na indywidualnym koncie. Do zalogowania niezbędne jest wprowadzenie prawidłowego adresu e-mail i hasła podanego przy rejestracji.
Pierwszy bilet okresowy i doładowanie EP klient nabywa w Punkcie Personalizacji. W SDK klient może nabyć kolejny bilet/doładowanie EP.
Bilet zakupiony w SDK poprzez portal internetowy okk.mzkostrowiec.pl można w dowolnej chwili zapisać na kartę OKK z użyciem funkcji zapisu biletu internetowego na kartę lub w Punkcie Personalizacji.
Informacja o przebiegu transakcji, zawierająca m.in. unikalny identyfikator transakcji, a także informacja o szczegółach zakupu zostanie przesłana Klientowi pod adres e-mail wskazany podczas rejestracji konta.
W momencie prawidłowego zakończenia procesu płatności elektronicznej, Klientowi zostaje wysłane (na podany adres e-mail) potwierdzenie realizacji transakcji. Wydruk potwierdzenia dokonania transakcji nie stanowi biletu i nie uprawnia do podróżowania środkami publicznej komunikacji miejskiej.
§6.
Płatność za bilet
Cena biletu określona jest w złotych polskich (PLN) i zawiera podatek VAT.
Rodzaje i taryfy biletów uprawniających do przejazdu komunikacją miejską autobusami MZK, zwane w niniejszym Regulaminie Cennikiem opłat, określa obowiązująca uchwałą Rady Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego w sprawie w sprawie określenia zasad systemu taryfowego i opłat za przejazdy, uprawnień do samorządowych ulgowych i bezpłatnych przejazdów oraz cen za usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego w granicach administracyjnych miasta Ostrowca Świętokrzyskiego oraz Gmin sąsiadujących, które zawarły porozumienie międzygminne w zakresie publicznego transportu zbiorowego.
Płatność jest dokonywana za pośrednictwem Operatora Płatności Elektronicznych po akceptacji obowiązującego u niego Regulaminu Płatności Elektronicznych.
Warunkiem realizacji Usługi jest potwierdzenie przez Operatora Płatności Elektronicznych prawidłowego dokonania transakcji płatniczej. Klient realizuje płatność za bilet za pomocą szybkiego przelewu, tj. usługą płatności szybkim przelewem z dowolnego banku dostarczającego usługę tego typu lub za pomocą karty płatniczej. Płatność wykonywana jest za pośrednictwem dostawcy usług płatności elektronicznych. Dostępne formy płatności:
1) karty płatnicze – płatność wykonywana za pośrednictwem dostawcy usług płatności elektronicznych PayU,
2) szybkiego przelewu – usługa płatności szybkim przelewem z dowolnego banku dostarczającego usługę tego typu, płatność wykonywana za pośrednictwem dostawcy usług płatności elektronicznych PayU.
Dokonując płatności, Klient musi posiadać kartę płatniczą lub konto w banku obsługującym usługę szybkiego przelewu za pośrednictwem dostawcy usług płatności elektronicznych PayU oraz środki wystarczające do zapłaty za bilet.
Transakcja, w której nie zostanie wybrana płatność, zostanie anulowana.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Klienta numeru konta bankowego na innych stronach internetowych. Za realizację i bezpieczeństwo transakcji kartami płatniczymi lub szybkimi przelewami, przeprowadzonymi na stronach internetowych OPE, odpowiada OPE.
§7.
Prawa i obowiązki klienta
Klient zobowiązany jest:
1) korzystać z SDK zgodnie z przepisami prawa, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz dobrymi obyczajami,
2) nie przenosić praw wynikających z zawarcia Umowy na osoby trzecie,
3) podać prawdziwe dane osobowe, dane dotyczące płatności kartą lub szybkimi przelewami.
Klient oświadcza, że wszelkie informacje dostarczone przez niego w trakcie korzystania z portalu internetowego okk.mzkostrowiec.pl są prawdziwe i zgodne z jego wiedzą.
MZK ma prawo odstąpić od Umowy w przypadku naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, w szczególności podania nieprawidłowych danych osobowych bądź danych dotyczących karty płatniczej lub szybkiego przelewu.
Klient oświadcza, że znane mu są konsekwencje cywilnoprawne i prawno-karne działań niezgodnych z obowiązującym w Polsce porządkiem prawnym, oraz przyjmuje do wiadomości, że o działaniach mających znamiona czynu zagrożonego przez ustawę (hacking, oszustwo itp.) będą informowane właściwe organy ochrony prawa, co nie wyłącza dochodzenia naprawienia szkody na drodze cywilnej.
§8.
Reklamacje
Składanie reklamacji dotyczących doładowań elektronicznych odbywa się w formie pisemnej na adres siedziby MZK, na e-mail: sekretariat@mzkostrowiec.pl lub osobiście w siedzibie MZK.
Przedmiotem reklamacji jest niewykonanie lub niewłaściwe wykonanie usługi doładowania lub przeniesienia na kartę OKK.
Klient może zgłosić reklamację w terminie 7 dni od daty zdarzenia, będącego przedmiotem reklamacji.
Podstawy reklamacji nie może stanowić okoliczność, iż:
1) doładowanie dotyczy karty OKK nieprawidłowo wskazanej przez Klienta,
2) powoływanie się na okoliczności związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem urządzenia Klienta, przeglądarki internetowej lub łącz telekomunikacyjnych,
3) inne okoliczności związane z działalnością podmiotów, za których działania MZK nie odpowiada.
Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, w tym adres do korespondencji, numer karty oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń, numer telefonu na wypadek potrzeby uzupełnienia reklamacji.
Jeżeli podane podczas składania reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji MZK zwraca się o ich uzupełnienie. Brak uzupełnienia reklamacji w terminie 7 dni od dnia wezwania skutkować będzie brakiem rozpatrzenia reklamacji.
MZK rozpatruje reklamację w terminie maksymalnie 30 dni od daty jej otrzymania lub uzupełnienia.
W przypadku niemożności rozpatrzenia reklamacji w powyższym terminie, MZK informuje o tym składającego reklamację, podając przyczynę przedłużenia terminu oraz przewidziany czas udzielenia odpowiedzi.
§9.
Zastrzeżenia
MZK zastrzega możliwość czasowego zawieszenia dostępu do portalu internetowego okk.mzkostrowiec.pl celem przeprowadzenia prac konserwacyjnych. W takich przypadkach informacje o braku dostępu do usługi będą publikowane na stronie internetowej https://www.mzkostrowiec.pl.
MZK zastrzega sobie prawo nieprzyjęcia lub odrzucenia doładowania oraz do odmowy realizacji doładowania. W takim wypadku MZK powiadomi Klienta o odmowie i jej przyczynie.
Wnioski o doładowanie błędnie zdefiniowane lub takie, których potwierdzenie nie będzie możliwe, mogą nie zostać zrealizowane, a wpłacone środki zostaną zwrócone Klientowi.
W przypadku płatności kartą, zwrot nastąpi bezpośrednio na rachunek karty.
MZK nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszego Regulaminu, o ile niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań jest spowodowane okolicznościami, na które MZK nie miał wpływu mimo zachowania należytej staranności (siła wyższa) albo wyłącznie z winy poszkodowanego lub osoby trzeciej. W przypadku wystąpienia siły wyższej wykonanie Usługi zostanie zawieszone na okres równy okresowi działania siły wyższej.
§10.
Postanowienia końcowe
Niniejszy Regulamin zostanie udostępniany za pośrednictwem portalu internetowego okk.mzkostrowiec.pl.
O wszelkich zmianach regulaminu MZK będzie powiadamiał poprzez zamieszczenie stosownej informacji za pośrednictwem portalu internetowego okk.mzkostrowiec.pl. Usługi zamówione przed zmianą regulaminu będą realizowane na warunkach jakie były określone w momencie zaksięgowania wpłaty przez MZK.
Wszelkie informacje oraz pomoc udzielane są pod numerem tel. 41 263 50 66.
Szanowni Państwo,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych), dalej zwanym RODO informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim, adres: ul. Jana Samsonowicza, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, NIP: 661 237 88 62, REGON: 38 48 49 031, telefon: 41 263 50 66, zwana dalej „MZK”.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych , z którym można skontaktować się pod adresem: iodo@mzkostrowiec.pl.
MZK przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe. W uzasadnionych przypadkach, związanych w szczególności z udzieleniem ulgi na przejazd czy też pobraniem opłaty dodatkowej za przejazd oraz należności za przejazd, MZK przetwarza również dane osobowe dotyczące Pani/Pana stanu zdrowia, stanu rodzinnego i stanu majątkowego.
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez MZK w następujących celach:
Dane dotyczące podmiotów współpracujących z MZK dostępne są w siedzibie MZK.
Pani/Pana dane mogą być udostępniane przez MZK:
Dane dotyczące podmiotów współpracujących z MZK dostępne są w siedzibie MZK.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
W każdym momencie przetwarzania danych osobowych MZK kieruje się zasadami ograniczenia celu, minimalizacji danych i ograniczonych okresów przetwarzania.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Podanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne w celu określonym w ust. 4 powyżej, dla:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane przez MZK w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane.
W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości dotyczących ochrony Pani/Pana danych osobowych w MZK prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych, o którym mowa w ust. 2.